ijustwanttodisappear

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

~~

Av Nobody anyone cares about. - 22 maj 2012 15:32

Jag hatar alla,allt.

Mitt liv,mina föräldrar,skolan jag går på,jag hatar mig själv.

& nu ska jag förklara varför.


-Varför hatar du dina föräldrar,kompisar,din skola?

-Därför att dom har slått mig hela mitt liv, dom har kallat mig för saker.

som t.ex hora,du är värdelös,slampa,jag hatar dig, du är inget o ha, du är ful, äcklig,hopplös ,att dom inte älskar mig,att ingen gillar mig..

Jag hatar dom så jävla mycket.

Visst dom kan vara snäll,ge mig pengar låta mig vara med mina så kallade 'kompisar'.

Men jag vet att dom låter mig göra det för att ingen ska veta vad som händer & har hänt.

Jag vet att jag är ful,äcklig,hopplös,värdelös, och att jag är inget o ha, en slampa,en hora.

Jag vet det, jag vet allt det där, men det gör ändå ont och få höra.

Ingen vet hur jag känner ingen vet vad jag tänker på.Ingen vet hur jag känner.

Ingen känner mig,ingen känner den riktiga mig. Jag hatar mig själv. Fyfan önskar att jag kunde dö.Dö nu,om nån minut,om nån sekund, närsomhelst. Bara snart.

Snart hoppas jag att jag slipper höra att jag är ful,äcklig,värdelös,hopplös en slampa en hora ,att ingen vill ha mig, att ingen älskar mig,att ingen gillar mig, även ifall allt det där är sant så vill jag inte höra det.

Jag vill slippa höra det,slippa höra allt.


Skolan hatar jag,alla är falska där,det går inte att lita på nån. Inte en enda jävel.

Rykten sprids hit o dit.

Alla dömer andra,mobbar,kallar andra för saker,kollar ner på dom,skriker massa ord efter dom då dom går förbi.

Det händer mig,varje dag. Jag hatar det,vill försvinna, jag vill ba gråta varje dag jag är där men jag gör inte det.

Jag vill inte att dom ska få se att allt dom gör är att trycka ner mig ännu mer, att dom ska se att jag verkligen är svag och inte så stark som jag ser u

Jag gråter ,gråter och gråter varje dag. Men inget händer,ibland önskar jag att jag en dag vaknar,klär på mig, går till skolan och allt skulle vara slut.Allt mobbning,, alla ord,alla som trycker ner en. 

Men det händer inte,inget händer,inget kommer o hända.

Jag ler& skrattar varje dag, men allt det är falskt,jag vill inte le,jag vill inte skratta. Jag vill dö.

Jag gör det för att ingen ska veta nåt, det som händer..och har hänt.


Jag vill bara försvinna,dö.Men jag är rädd för att det ska göra ont.. att dö.

Men det är jag väl värd..att få lida. Att ha ont. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Om ni tänker på en sak , så kan saker och ting förändras väldigt mycket på 1 år, 1 december åkte jag till fosterhem. Var där i en vecka, och sen så vela jag gå hem och se om saker och ting skulle förändras. Och det gjorde det, sjukt mycket. Mina förä...

Av Nobody anyone cares about. - 19 augusti 2012 13:58

Nu tänker jag skriva lite om mitt liv. Ni behöver inte läsa...   Jag har blivit slagen av mina föräldrar sen jag var ungefär 5-6 år. Eller jag antar att jag blev slagen när jag var mindre också men.. jag minns inget. Haha jag står bara där helt t...

hej, jag vet inte ens varför jag bloggar,liksom ingen läser ens min blogg. o-o Okej det jag skriver är kanske inte sådär jääättte roligt att läsa.  Men jäjä idk. Aja idag är det iallafall en festival här i *********** :))))) Jag ska dit, jag ...

ÅÅÅÅH hej. Jag är glad..lycklig..ledsen..arg...besviken. LALALA idag så sa HAN att jag var gullig..söt. Och att han litade på mig mest av alla.. och att han online pga av mig..och att han gillar att vara med mig. Och att innan jag logga...

Llalala det var sommalov igår. Jag var så ful jämnfört med alla andra.:):):) som vanligt då.. Jag hade klackskor på mig... wiho har typ jätte ont i fötterna nu.  Aja nu ska jag gå duscha..fixa mig och kanske känna mig fin.. bara kanske. Vem...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards