ijustwanttodisappear

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

INNAN DU LÄSER SJÄLVA INLÄGGET SÅ SKA DU VETA ATT ALLT JAG SKRIVER ÄR 'KBRRRRRRY'

Av Nobody anyone cares about. - 2 juli 2012 04:54



ÅÅÅÅH hej. Jag är glad..lycklig..ledsen..arg...besviken.

LALALA idag så sa HAN att jag var gullig..söt.

Och att han litade på mig mest av alla..

och att han online pga av mig..och att han gillar att vara med mig.

Och att innan jag loggade in så var han '(-.^)' och när jag loggade in så vart han ' (:D)

(haha så många OCH det blir nu.. men AJA who gives a fuck.)

Så glad jag blir.. lycklig GLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAD. <333

Men jag får inte glömma att han har en tjej..huuhuh

förrigår..vart hon & han tillsammans.

Dagen efter att jag sa till honom att verkligen gillade honom jäääätte mycket.

Jag loggade in..direkt så skrev han 'jag har goda nyheter!:D jag och **** är tillsammans!'

Då svarade jag 'grattis!:D' när jag igentligen ville skriva ' MEN ÅÅH JAG HATAR DIG, JAG HATAR MIG SOM ALDRIG ÄR BRA NOG FÖR NÅGON.'

eller nåt sånt skit... klockan är 05.01 yay.. jag har inte sovit än.. och jag måste upp klockan 10.00 måste prata med socialtjänsten..wiho. MEN VARFÖR 10?! så tidigt :(

Jag brukar typ vara uppe tills.. 7-8.. och jag sover typ till........17.00 kanske.


SÅHÄR SER MITT SOMMARLOV UT. LALALALALAAA


- Vakna runt 15.00-17.00.. 

- hålla på med mobilen i 10 minuter.

- Sätta mig vid datorn.. i ungefär 2 timmar.

- äta.. i 5 minuter.

- Sitta vid datorn tills 6-8.


och sen all over again.

och nu ska jag kolla på good luck charlie.. 

aa ok,hejdå.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Om ni tänker på en sak , så kan saker och ting förändras väldigt mycket på 1 år, 1 december åkte jag till fosterhem. Var där i en vecka, och sen så vela jag gå hem och se om saker och ting skulle förändras. Och det gjorde det, sjukt mycket. Mina förä...

Av Nobody anyone cares about. - 19 augusti 2012 13:58

Nu tänker jag skriva lite om mitt liv. Ni behöver inte läsa...   Jag har blivit slagen av mina föräldrar sen jag var ungefär 5-6 år. Eller jag antar att jag blev slagen när jag var mindre också men.. jag minns inget. Haha jag står bara där helt t...

hej, jag vet inte ens varför jag bloggar,liksom ingen läser ens min blogg. o-o Okej det jag skriver är kanske inte sådär jääättte roligt att läsa.  Men jäjä idk. Aja idag är det iallafall en festival här i *********** :))))) Jag ska dit, jag ...

Llalala det var sommalov igår. Jag var så ful jämnfört med alla andra.:):):) som vanligt då.. Jag hade klackskor på mig... wiho har typ jätte ont i fötterna nu.  Aja nu ska jag gå duscha..fixa mig och kanske känna mig fin.. bara kanske. Vem...

Åh kan inte allt bara bli bra. kan inte jag få ett normalt liv nångång. En familj som älskar mig,en mamma och pappa som bryr sig om mig. En bästavän,en jag kan lita på,berätta allt för..inte vara rädd för vad jag säger.. och inte tänka mig för ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards