ijustwanttodisappear

Alla inlägg under juli 2012

Av Nobody anyone cares about. - 27 juli 2012 09:06

hej, jag vet inte ens varför jag bloggar,liksom ingen läser ens min blogg. o-o

Okej det jag skriver är kanske inte sådär jääättte roligt att läsa. 

Men jäjä idk.

Aja idag är det iallafall en festival här i *********** :)))))

Jag ska dit, jag vet inte ens varför jag ska dit,inge kul.

Vill igentligen bara sitta hemma och prata med HAN, men..jag kanske ändå hinner att prata med honom en stund...

det beror på vilken tid jag vaknar....... jag har inte sovit nåt idag. :)

Men jag bad mami att väcka mig klockan 15.00 så attteeeeh.


DAGEN SCHEMA { eller hur fan det stavas lalala (a) }


15.00 - VAKNA.

15.03 - BORSTA TÄNDERNA. 

15.15 - LAGA MAT ( hehehehe ''-'')

15.40 - Sitta vid datorn och förhoppningsvis så är HAN inne.

16.40 - fixa mig.

17.50 - dö. :) 

18.00 vänta på köpisen. 


18.00 - 01.00 - FESTIVAAAAAAAAAAAAL. :) så jävla tråkigt........MEN AJA. Snygga killar kommer ju..såatteeeh det är värt det.


Av Nobody anyone cares about. - 2 juli 2012 04:54



ÅÅÅÅH hej. Jag är glad..lycklig..ledsen..arg...besviken.

LALALA idag så sa HAN att jag var gullig..söt.

Och att han litade på mig mest av alla..

och att han online pga av mig..och att han gillar att vara med mig.

Och att innan jag loggade in så var han '(-.^)' och när jag loggade in så vart han ' (:D)

(haha så många OCH det blir nu.. men AJA who gives a fuck.)

Så glad jag blir.. lycklig GLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAD. <333

Men jag får inte glömma att han har en tjej..huuhuh

förrigår..vart hon & han tillsammans.

Dagen efter att jag sa till honom att verkligen gillade honom jäääätte mycket.

Jag loggade in..direkt så skrev han 'jag har goda nyheter!:D jag och **** är tillsammans!'

Då svarade jag 'grattis!:D' när jag igentligen ville skriva ' MEN ÅÅH JAG HATAR DIG, JAG HATAR MIG SOM ALDRIG ÄR BRA NOG FÖR NÅGON.'

eller nåt sånt skit... klockan är 05.01 yay.. jag har inte sovit än.. och jag måste upp klockan 10.00 måste prata med socialtjänsten..wiho. MEN VARFÖR 10?! så tidigt :(

Jag brukar typ vara uppe tills.. 7-8.. och jag sover typ till........17.00 kanske.


SÅHÄR SER MITT SOMMARLOV UT. LALALALALAAA


- Vakna runt 15.00-17.00.. 

- hålla på med mobilen i 10 minuter.

- Sätta mig vid datorn.. i ungefär 2 timmar.

- äta.. i 5 minuter.

- Sitta vid datorn tills 6-8.


och sen all over again.

och nu ska jag kolla på good luck charlie.. 

aa ok,hejdå.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards