ijustwanttodisappear

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

ett inlägg typ 1 år senare.

Av Nobody anyone cares about. - 8 juli 2013 08:17

Om ni tänker på en sak , så kan saker och ting förändras väldigt mycket på 1 år, 1 december åkte jag till fosterhem. Var där i en vecka, och sen så vela jag gå hem och se om saker och ting skulle förändras. Och det gjorde det, sjukt mycket. Mina föräldrar slår mig aldrig nå mer, och dom bryr sig om mig. Inte lika stränga, kallar mig inte för saker och massa saker.
Om 1 ½ månader så ska jag börja i 8an, det har gått sjukt snabbt,känns som att det var igår jag satt längst bak i klassrmmet med mina nya klasskamrater och mentorer, allt var så annorlunda. Jag kände inte så många i min nya klass, några månader senare så fick jag känslor för en kille i min klass, jag var sjukt förälskad i honom och dagen jag skulle åka var den värsta, jag trodde att jag aldrig skulle få se honom igen, jag grät och grät. påvägen till barnhemmet så trodde dom att jag grät för att jag skulle få flytta ifrån min familj,men så var det inte. Jag grät för att jag trodde att jag aldrig skulle få se killen jag älskade. Men jag hade en kille då, jag älskade båda två, men sakta och sakta så tappade jag känslorna för killen jag grät över, och killen jag var tillsamamns med bodde 100 mil ifrån mig. Det var svårt, han visste inte att jag var på barnhem och varje dag klockan 22.00 tog dom våra mobiler, så jag kom på en dålig ursäkt som t.ex jag ska gå ut med några vänner osv. 
Jag och han var tillsammans i 7 månader, vi gjorde faktiskt slut i onsdags.. 2 dagar efter vår 7månads dag. 
Jag hade tappat känslorna för honom, han har dock inte gjort det, han har även fått ett litet barn. Och han är 15 år, han hade gjort en tjej gravid.. så aa hehe. :) det vart en tjej, väldigt söt är honom! Få önska honom all lycka! han är en underbar kille och förtjänar det bästa. 
aja venne vad jag ska skriva mer, så aa hehe hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nobody anyone cares about. - 19 augusti 2012 13:58

Nu tänker jag skriva lite om mitt liv. Ni behöver inte läsa...   Jag har blivit slagen av mina föräldrar sen jag var ungefär 5-6 år. Eller jag antar att jag blev slagen när jag var mindre också men.. jag minns inget. Haha jag står bara där helt t...

hej, jag vet inte ens varför jag bloggar,liksom ingen läser ens min blogg. o-o Okej det jag skriver är kanske inte sådär jääättte roligt att läsa.  Men jäjä idk. Aja idag är det iallafall en festival här i *********** :))))) Jag ska dit, jag ...

ÅÅÅÅH hej. Jag är glad..lycklig..ledsen..arg...besviken. LALALA idag så sa HAN att jag var gullig..söt. Och att han litade på mig mest av alla.. och att han online pga av mig..och att han gillar att vara med mig. Och att innan jag logga...

Llalala det var sommalov igår. Jag var så ful jämnfört med alla andra.:):):) som vanligt då.. Jag hade klackskor på mig... wiho har typ jätte ont i fötterna nu.  Aja nu ska jag gå duscha..fixa mig och kanske känna mig fin.. bara kanske. Vem...

Åh kan inte allt bara bli bra. kan inte jag få ett normalt liv nångång. En familj som älskar mig,en mamma och pappa som bryr sig om mig. En bästavän,en jag kan lita på,berätta allt för..inte vara rädd för vad jag säger.. och inte tänka mig för ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards