ijustwanttodisappear

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nobody anyone cares about. - 19 augusti 2012 13:58

Nu tänker jag skriva lite om mitt liv. Ni behöver inte läsa...


Jag har blivit slagen av mina föräldrar sen jag var ungefär 5-6 år. Eller jag antar att jag blev slagen när jag var mindre också men.. jag minns inget. Haha jag står bara där helt tyst när mina kompisar pratar om när dom var ungefär 3-4 år. 

Och när dom frågar mig massa frågor om när jag var ja 4-5 år gammal så ljuger jag.

Jag minns verkligen ingenting. Men det jag vet är att jag var väldigt ful när jag var en liten bebis, haha.

Nu tänker du /ni säkert liksom 'sådär säger hon bara för uppmärksamhet' men nej, jag har fått hört det från min mamma,pappa,farbror och massa andra släktningar. 

Och ja jag blir ledsen när jag får höra det.. jag tar åt mig. whop big deal.

Jag är så jävla känslig usch.


Aja, anyways,  och när jag var 11 år gammal vart jag nästan våldtagen av min kusin. hah.

Och när jag var 12 år så vart jag det igen, men nu sitter den jäveln i fängelse så jag bryr mig inte ett jävla skit om honom. Han kan lika gärna dö, who the fuck cares.


Aja.. och för ett halvt år sedan så hade en klass gjort nå klassfest och jag gick dit.. det gjorde min stora syster också.

Och när vi kom hem så var min pappa jätte sur..och låste ut mig och min stora syster i vår balkong..(stavning o-o) i 4-5 timmar, och det var vinter. Skit kallt. 

Och tillslut så fick vi komma in och då började han säga att han hatade oss och började säga att vi är några små horor. (?) Och massa sånt skit, och min ''mamma'' satt bara på soffan och lyssnade och sa 'dom förtjänar det sätt dom i balkongen igen' Jag bara satt där och stirrade på dom.. grät inte.. sa inget. Bara satt där helt tyst och tänkte på hur allt skulle bli om jag polisanmälde dom.


Och varje dag så tänker jag liksom vad kommer hända om jag tar livet av mig? kommer dom bry sig? 

men som ni ser så är jag så jävla feg.. vågar inte göra ett skit.

 Dom kan ibland vara dom snällaste föräldrarna EVER.. men det är väldigt sällan.

Och snart så börjar skolan.. längtar som fan, på måndag så gäller det.

Ska ju börja i högstadiet. 

aja jag orkar inte skriva nå mer. hejdå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards